Dienstenwijzer


In de verzekeringswereld zijn nieuwe afspraken gemaakt, die moeten leiden tot meer helderheid en kwaliteitsgaranties voor de klant.

De dienstenwijzer aan de andere kant geeft u inzicht in de dienstverlening die Euregio Assurantie advies aan haar cliŽnten verleent

Wie of wat is de dienstenwijzer en het Klachteninstituut "Kifid"?

Euregio Assurantie advies Dienstenwijzer voorziet u van de alle informatie die wij u conform de Wet op het financieel toezicht (WFT) behoren te verstrekken.

 

Dit houdt ondermeer in dat wij :
- een
Dienstenwijzer voor onze klanten dienen te schrijven;
- ons moeten aansluiten bij het klachteninstituut
Kifid;
- en moeten zorgen voor een beroepsaansprakelijkheidsverzekering.

Daarnaast zijn er andere regelingen die wij moeten volgen. Deze kunt u nalezen op de website van de Autoriteit FinanciŽle Markten ( AFM ).

In de Dienstenwijzer moeten wij ondermeer aangeven hoe onze werkwijze is, wat onze relatie is met de verzekeraar (is de tussenpersoon onafhankelijk, of is de verzekeraar mede-eigenaar van het kantoor?) en hoe de beloningsstructuur in elkaar zit. Hierdoor krijgt u een helder beeld van uw dienstverlener.

Vanzelfsprekend hebben wij ons meteen aangesloten bij het klachteninstituut Kifid, waardoor al onze relaties verzekerd zijn van een onpartijdige scheidsrechter in geval van een klacht. Het klachteninstituut is alleen werkzaam voor particuliere verzekeringsklachten.

Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering hebben wij natuurlijk altijd al gehad. Stelt u zich eens voor, wij adviseren u een aansprakelijkheidsverzekering en zouden er zelf geen hebben!

Om onze dienstenwijzer te bekijken heeft u echter wel Acrobat Reader nodig. Wanneer u dit programma nog niet heeft, klikt u op de onderstaande knop om het te downloaden. Daarna klikt u op de link om het beeld te openen. Afhankelijk van de snelheid van uw verbinding kan dit even duren.

Bel of E-mail ons voor een afspraak.
U kunt er alleen maar beter van worden!